Kwaliteit en vertrouwen

Kwaliteit heeft elke dag onze volledige aandacht en wij zien graag dat onze klanten tevreden zijn. Heb je suggesties voor verbetering? Laat het ons weten. Je helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren.

Ook veiligheid is voor ons enorm belangrijk. Niet alleen de veiligheid van onze klanten, maar ook die van onze omgeving, medewerkers, privacy en informatieveiligheid. Je kunt erop rekenen dat we hier heel nauwgezet mee omgaan. In ons privacybeleid lees je meer over hoe wij dit doen.

Vertrouwenspersoon

Heb je een vraag waarom een bepaalde keuze is gemaakt of ben je ontevreden over de manier waarop je geholpen bent dan kun je contact opnemen met de vertrouwenspersoon. Vaak blijkt de vraag makkelijk te beantwoorden. Soms wil je je toch je vraag of klacht aan ons vertellen. De vertrouwenspersoon kan je daarin adviseren en op weg helpen.

Onafhankelijk

De vertrouwenspersoon is onafhankelijk en dus niet in dienst van het sociaal team of de gemeente. Alles wat je aan hem vertelt blijft vertrouwelijk.  Alleen als jezelf toestemming geeft mag de vertrouwenspersoon jouw situatie met anderen bespreken.

Afspraak maken

Onze vertrouwenspersoon heet Mark Lindeboom en je kunt hem bereiken op 06-15502694 of  m.lindeboom@hetlsr.nl  Spreek een boodschap in als er niet wordt opgenomen. Je wordt dat zo snel mogelijk teruggebeld.

Heb je een klacht?

Wij zien graag dat onze klanten tevreden zijn. En als dat niet zo is dan horen wij dat graag. We zoeken dan samen naar een oplossing. Je helpt ons bovendien in de toekomst soortgelijke klachten te voorkomen.

Heb je een klacht, neem dan eerst contact op met de medewerker die je geholpen heeft. Vaak kan het probleem daarmee al snel worden opgelost. Is dit niet het geval? Stuur dan een mail naar info@stichtingsocialeteamsborgerodoorn.nl of een brief naar: Klachtenfunctionaris Stichting Sociale Teams Borger- Odoorn, Hoofdstraat 23, 9531 AB in Borger.

Ik heb een vraag over:

Menu